Diamanten!

Hej!
 
Vad jag saknar honom nu :( Gör ju ont! Tycker vi varit ifrån varandra tillräckligt nu! Vill ha den 4e juli nu!!!!! Blir verkligen behandlad som en prinsessa av honom :) Väldigt ovant!
Det är lite läskigt att det känns så bra. Vissa som följt min blogg eller känner mig vet ju att jag är lite rädd för att få känslor. Eller är rädd för att bli lämnad/dissad/krossad. Är så trött på att bli det :( Brukar ha den inställningen när något börjar bli seriöst, att nu går det åt skogen... Känns dock inte alls så nu men är rädd för att jag ska börja känna så.
 
Denna kille förstår mig och han lyssnar. Han är omtänksam och otroligt trevlig. Han har humor och han verkar inte tycka att jag är dum i huvudet (än). Han ser mig och tycker om mig för den jag är :) Sitter och ler för mig själv. Under hela detta inlägg har jag fått massa söta sms. Känner mig så himla glad. Tyvärr har så idioter förstört mig så jag inte vågar leva ut all min glädje. Men dom ska inte få förstöra mig eller mina känslor för denna Värmlänning ;D Fick precis ett helt underbart sms så nu sitter jag här med en klump i halsen, samtidigt har jag världens leende.
 
30 sek senare sitter jag nu är med tårar som rinner´. Dom rinner för att jag just nu förstod hur illa jag blivit behandlad. Personer har bara kört och spelat med mig som om jag inte är värd något. FYFAN för er! Men nu känner jag mig som världens dyraste diamant :) Tack för att du får mig att må så bra! <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0