Gym!

Hej!
 
Jobbat en sväng idag. Sen så hörde lillebror av sig och tog med sin storasyster på en tur till Vingåker och åt där :D Underbara Anna va också med :) Sen va det bara hem och vila en stund. Drömmer så sjukt mycket och verkligt just nu... Kan liksom inte slappna av när jag sover. Så när jag vaknar så är jag bara ännu tröttare :/ Drog i alla fall till gymmet med Olivia på kvällen :) Sköntsomfan!! Men hade världens huvudvärk, annars hade jag gett llite mer. Tog 120 på benpressen :D Tur att jag en så himla rolig vän som får mig att skratta så jag gråter! Skönare människa får man leta efter xD
 
Annars så sitter jag här och fortsätter sakna värmlänningen :) Vet inte vart jag ska ta vägen! Så glad att jag träffat honom men samtidigt mår jag dåligt av saknaden. Konstig känsla! 9 dagar kvar tills jag känna hans kokosdoft och gosiga famn :) Stackarn fick vara med i telefon när jag fick ett skrattanfall ^^ Måste vart jobbigt för honom.
 
Nej nu ska jag sova :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0