Helgen!

Hejsan!
 
Kom precis in från en promenad med Olivia. FYFAN va varmt det är!!! Ska inte klaga men asså usch. Tog en glass på vägen också, tyckte vi va värda det ;)
 
Min midsommar va KANON! Bästa på länge faktiskt. Har växt ifrån det där med fylla och kaos. Va hos mamma med hennes grannar och syslingar. Så jag har varit i Eskilstuna hela helgen, kom hem igår. Kan väl säga såhär, borta bra men hemma bäst! Även fast det va småstökigt när jag kom hem så va det såååå skönt! Sov kanon inatt. Hade dock sovit bättre om jag haft värmlänningen bredvid mig ;) Lilla going! 10 dagar kvar tills vi ses :D
Jag som HATAR värmländska så går jag och blir förtjust i en värmlänning xD Lite komiskt! Fast har börjat vänja mig vid den dialekten nu.
 
Nej nu ska jag fixa i ordning mig.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0