Vad gör jag egentligen?

Hej!

Mobilbloggar från sängen innan det är dags att sova. Har börjat mitt sommarschema. Så skönt att kunna planera lite. Ska till stugan, Ystad, Eskilstuna och träffa familj och vänner. Härlig sommar! Till Eskilstuna ska jag på midsommar. Mamma bor ju där nu. Mina vänner ska antingen bort eller jobba... Men det ska nog bli bra det med. Tror det blir en lugn och trevlig midsommar.

Nu ni, jag har börjat dejta ;) haha denna gång tror jag inte att det är en mupp. Han är jättefin och jag känner att vi är på samma nivå. Han är lika gammal som mig också! Eller ah 2 månader yngre ^^ men annars faller jag ju bara för yngre och omogna... Men han och jag ska i alla fall åka till stugan i sommar :D ska bli så mysigt! Han är tyvärr inte härifrån så nu får vi vänta typ 2 veckor innan vi ses igen :/ har gått en dag sen jag träffade honom och saknar honom redan...

Ne nu vet ni att jag lever!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt för dig :D vart träffades ni?

Svar: Ja det är jättekul och det känns så bra :) Haha han blev vän med mig på facebook. Hade ingen aning om vem han va så jag skrev och frågade. Ja sen dagen efter så tog vi en promenad på över 2 timmar sen har det bara fortsatt :D
Sofia Nyberg

2013-06-20 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0