Älskade söndag!

Hejsan!
 
Asså här sitter en lycklig tjej! Hmm hur ska man förklara min känsla i kroppen just nu? Typ nykär! Fast jag är ju inte kär, men känslan är den samma. :) Jag har äntligen fått träffat fina Jessica, min nya vän! En så otroligt klok, vacker, omtänksam och alldeles alldeles underbar person. Vi har mejlat i hmm ja kanske 2 månader eller nåt och skrivit på facebook. Men idag då träffades vi på riktigt. Snacka om nervös jag va när jag satt på tåget mot Norrköping. Pirrade typ i magen och jag satt där och log och såg ut som ett fån. HAHAH!
 
Kommer fram till Norrköping och ja nu ska jag då hitta denna person som jag bara sett på bild. Meen jag såg henne direkt när jag kom ut från tåget. Eller jag va 88% säker på det iaf. Bara man sa hej så kändes det som vi känt varandra lääänge. Va inte alls någon konstig stämning eller så. Så jäkla skönt! Vi började babbla på direkten. Detta är en sån människa man kan prata med allt om.
 
Vi gick runt en sväng på stan och shoppade lite. Jag fick med mig 2 par vantar och 2 par träningsbyxor. Precis det jag behövde! Sen satte vi oss och åt. Och snacka om charmig kompis som bjuder på mat för att jag åkte tåg dit. Hahah vilken pingla. Tiden bara flög iväg! Kändes som vi bara träffade varandra i 10 min. Fast vi faktiskt va med varandra i 3 timmar (typ). Hoppas verkligen vi ses snart igen!
 
Ikväll blir det nog gymmet med Olivia. Men just nu känner jag bara för att SOVA! Tror all energi bara blåste ur mig nu. Man har gått och sett fram emot denna söndag och varit nervös. Har haft en underbar dag och har fått en så fin vän! <3
 
PussPuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0