Borta bra, hemma bättre!

Hej!
 
Kan inte skriva att hemma är bäst när jag inte ens vill bo i denna stad. Idag har jag haft en jättebra dag i sthlm! Ingen shopping bara umgåtts med min fina storasyster! Vi har mest åkt bil och snackat. Åhhh hennes bäbismage är sååå fin! Den passar henne ;) Ne men va konstigt att se henne med en mage. Annars är hon suuuuperfit! Typ snyggaste kroppen EVER! Ne men det har varit en kanondag och jag behövde verkligen träffa henne. Måste se till att vi ses oftare bara. Fick ett jättefint armband av henne som hon sa skulle föra med sig lycka. Jag hoppas verkligen att det gör det, skulle behöva det just nu känner jag!
 
Nu sitter jag i alla fall här hemma i vita soffan igen och äter kvällsmat. Imorgon blir det jobb och TRÄNA!!! Fan va onyttig helg det varit. Men man får väl unna sig ibland?!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0