En dag!

Hejsan!
 
Vaknar 07.18, alarmet stod på 07.30. Men det va skönt då fick jag lite extra tid på mig. Upp och ´börja fixa sig och kasta i sig frukost. Iväg på cykeln och möta Olivia och sen låna hennes sambos bil. Wohoo iväg till Norrköping. Shopping shopping shopping för Olivias del. Jag hittade ingenting... Éller jag tittade på lite saker som jag kanske skulle köpa sen. Bland annat en långkjol, har velat ha det i typ 2 år och nu köpte jag en (utan att testa) OSMART! Satt ju åt helvete när jag kom hem :( Åhhh! Får åka till Norrköping inom kort och byta den. Måste ju träffa min fina Jessica snart också. Får ta 2 flugor i en smäll då ;) Sen köpte jag en parfym. Har letat och letat efter en som passar mig, men nu så! Guess girl fick det bli. MUUUMS! Så vill ni veta hur jag luktar så gå in i närmsta butik och lukta på den ;) HAHA! Ja sen köpte jag ju förstås proteinpulver, det va ju typ därför vi åkte dit! Olivia tar bestämda steg fram till expediten och sa, jo min vän är väldigt kräsen, har ni något proteinpulver man kan blanda med vatten? HAha ja det proteinpulver jag haft innan fick jag ju för fasiken kväljningar av xD Men han tog fram ett proteinpulver som skulle vara bra att blanda med. Päron/vanilj tog jag, eller han rekommenderade det. Så kastade jag med en rosa shaker också. Jah det va väl det jag shoppade idag. Ah och mat också... Kan meddela att jag smakat proteinpulvret blandat med vatten och det gick ner :) ÄNTLIGEN!
 
Eller juste! Innan vi åkte hem så stannade vi till på ÖoB i Katrineholm och köpte lite vitaminer och sånt till mig. Så blev Omega 3, magnesium brus, A C och E brus och rosenrot. Sen en vidrig proteinbar på det. Ah hade en grymt rolig dag med min kära Olivia! Snacka om mycket skratt i bilen innan hon skulle lämna sina grejer. Jag hade tagit en klunk ur min vitamin well som sen hamnar över hela min haka och halsduk eftersom Olivia fick mig att garva rakt ut. Samma sak hände henne sen, så ahh fan va kul vi hade xD OMG! Fick ett riktigt skrattanfall i bilen eller om det va ett lyckorus det vet jag inte :D Men mådde så jävla bra ett tag där!
 
Sen när Olivia och bilen va lämnad så gick jag till pappa. Visade och berättade vad jag köpt. Visar mitt paket med rosenrot. Pappa kollar på paketet och säger, MEN det här är ju för gubbar som behöver hjälp med att aah xD Ni fattar. HAHAHAH omg börja skratta rakt ut och skrev till Olivia, vad har du lurat på mig det är ju för gubbar som behöver "hjälp". Men vi sökte på det och det hjälpte även till att pigga upp och va bra för dom med sömnproblem :D Så det va ju bra! HAHA blev lite nervös där. Börja fundera på vad kassörskan tänkte när jag kommer och köper piller för gubbar med "besvär" ;) Men det va mysigt hos pappi. han bjöd på kaffe och kakor! Nomnom! Fick även 2 fina teckningar av mina systrar! En bild jag fick av min äldsta lillasyster Lovisa som fyller 7 år nästa vecka. Den föreställde mig, Linnea och Lovisa. ÅHH gulle! För typ 2 år sedan så ritade jag en bild på oss tre och hon hade ritat en typ likanadan. Kul att hon kom ihåg det! Så jag ritade ett varsitt påskkort till dom, då fick jag liknande kort tillbaka ;) Med en kyckling och påskägg på! <3
 
Nu sitter jag hemma i soffan igen. Ska INTE lägga ner huvudet! Ska städa lite här snart, sen packa träningsväskan! För sen ikväll ska jag till gymmet med Olivia ;) Haha ber om ursäkt för mitt slarviga inlägg men ah det fick bli så idag ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0