Ensam!

Hej!
 
Nej ni kära läsare och vänner, blir ingen dejt denna helg... Nu lägger jag snart ner! Undra hur många ggr jag skrivit det här i bloggen xD Pinsam jag är! Varför ska jag alltid tro att alla är goda? HAn har inte varit dum och kan inte komma pga pengar men vafaaan! Känns som det aldrig kommer bli av. Men ikväll ska jag laga tacos och äta baconchips. Känner hur gråten är på väg :( Vafaan hände nu då? Jag som inte känt mig något ledsen på senaste tiden... Ska träna ikväll men är så otaggad som man bara kan bli! :( Åhh orkar inte!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

den rätta kommer när du minst anar det :) ett kul tips som jag nyligen hittat är dejtingappen badoo! Kul tidsfördriv där man chattar med folk som befinner sig runtomkring, try it ;) hahah

Svar: Ja jo dom brukar ju säga det :P Har sett att den finns och har ju testat lite dejtingsidor men neeej inte min grej alls det där. Men hoppas det passar dig :D
Sofia Nyberg

2013-03-08 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0