Ett steg till!

Hej!
 
Är så ledsen över att inte få träffa Småländningen :( Ville verkligen att det skulle bli av! Vill se om vi passar ihop. Väntar jag för länge kanske jag missar någon anna på vägen liksom, fattar ni vad jag menar? Blev så desperat att jag va nära att boka tåg så jag skulle vara där bara över dagen. För att få träffa honom liksom. Men fick inse sen att det liksom funkar inte... Och söndag ska jag ju träffa min fina vän! Så skulle bli tajt. För han tyckte jag kunde stanna kvar och att vi skulle bo hos någon kompis till honom. Men nee asså blir för krångligt tycker jag. Men hur länge ska jag vänta? Hur länge ska jag stå ut? :(
 
Jag börjar liksom känna att det är dags att hitta någon nu. Känner mig så redo att liksom bli seriös med någon. Saknar det här med att ha någon. Varit singel i 1 år och 8 månader nu... Vill att det här med att vara kär och flytta ihop kommer snart. Självklart så vill jag inte stressa så det går för fort, men ni förstår vad jag menar. Känner mig så efter. Vill ta det där steget nu.
 
Annars så va jag på gymmet med Olivia nu på kvällen. Tränade ryggen. Fyfan känner att jag måste satsa mer på det. AJAJAJ va otränad jag är i ryggen... Men det va kul! Annars så har jag lagat tacos. Ehm till mig själv men blev mat för kanske 4-6 personer, som vanligt! Ser ni, jag är så redo att jag till och med lagar för mycket mat! ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra jobbat tjejen!

Du har nog större bicep än min pojkvän, fast han tränar inte dåra :)

Svar: Tack :)
HAhahah men va rolig du är ^^
Sofia Nyberg

2013-04-13 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0