Fram med möblerna!

Hejsan!
 
JAhapp då va det ut med utemöblerna! Har sovit okej inatt. Vaknade kl 6, kl 7 och sen kl 10. Trodde inte klockan va så mycket. Men klockan va ju egentligen 9 ;) Upp och hoppa! Gosade ner mig i soffan och satte på nyhetsmorgon. Nu har jag gröt på spisen. Tyckte dock det tog sån tid. Det hände liksom ingenting, tills jag kom på att jag glömt den lilla detaljen att sätta på spisen...
 
Igår va en mysig dag! Först middag och godis hos pappa. Sen hem och mysa i soffan och på kvällen gymmet med Olivia! Blev rygg/axlar igår, även lite mage. Känner av lite idag, men känns nog mer imorgon. Ja det va en rätt enkel påsk för mig. Idag har jag inget som helst planerat! Ska kanske sola med Olivia men funderar på att skippa det. Nej nu är gröten klar!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0