Framsteg!

Hej!
 
Har varit ute på en promenad nu på morgonen :) Såååå skönt! Fick till och med ta av mig jackan! Nu sitter jag och stoppar i mig frukost. Den består av, turkisk youghurt med en skvätt funlight i, en proteinshake och en apelsin. Nomnom! Det är så skönt att starta morgonen på detta sätt. Måste få detta till en rutin bara... Vet att om jag går ut och går innan frukost så ger det resultat! Nu vill jag köra lite mer på förbränning så musklerna kan synas någon gång! För styrkan har jag jag jobbat upp en del!
 
Att börja träna är något av det bästa jag gjort. Att vara på gymmet är både avkopplande och jobbigt! När jag tränar så tänker enbart på vad jag gör, vilket leder till avkoppling för hjärnan. Det gäller att hitta den träning man själv gillar. Annars blir träningen bara tråkig. Det jobbiga är att ta ut sig då ;) Så inte jobbigt på ett negativt sätt. Träningen betyder mycket för mig! Sen att mina fina vänner tränar där också är ju ett stort plus! :D
 
Själv ser jag inte så stora förändringar på kroppen. Tycker jag stannat liksom. Men när jag ser bilder så ser man ju att jag förändrats lite. Ska lägga upp några bilder. Men knepet till att lyckas är att tro på sig själv. Intala sig att JAG KAN! Sen ska man inte ställa för stora mål. Nu ska jag boka mig på ett bodycombatpass :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
Min 20 årsdag
 
Turkiet för ca ett och ett halvt år sedan
 
 
 
Nu är jag både starkade fysiskt och psykiskt!
Mår så jäkla bra! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0