Ge mig helg!

Hej!
 
Lyssnar på fin musik och har nyss ätit god mat! Gjorde egen potatismos, NOMNOM! VA längesen jag lagade, det är faktiskt nåt jag är bra på ;)
Solen är framme även denna dag, UNDERBART! Sitter och längtar till helgen. Då kanske min småländska gamla kärlek kommer. Hmm måste komma på nåt bättre smeknamn på honom. Jag tjatar iaf på honom att komma hit ;) Tycker det är dags att ses nu liksom! Men jag kan lova att jag är nervös ^^ Hur hälsar man på en gammal kärlek? Puss? kram? ta i handen? Nee det sista kan det ju inte vara, ahhha då kommer jag dö av garv. Ne det får bli som det blir. Men när han kom till mig sist (för 1 år 5 månader sen) så kunde jag se ut på gatan när han kom med bilen, det kan jag inte nu!!! Haha kommer ihåg att jag blev som en unge som bara stod och hoppade i köket. HAHA fick ju flippen xD Blev så nervös! Visste inte vart jag skulle stå i min lilla lägenhet. Ville ju inte öppna för snabbt när han plingade på så han trodde att jag stod och väntade liksom. Satte mig på huk i rummet och bara skrattade åt mig själv när jag hörde att porten öppnades. OMG va nervös jag va. Inte blev det bättre av att jag skulle flyga flygplan dagen efter. Va så jäkla nervös över resan också.
 
Men så plingde det på och jag får panik i hela kroppen och kollar mig snabbt i spegeln sen öppnade jag dörren. Hmm kommer inte ihåg så mycket efter det tyvärr. Men kan inte varit rolig att vara med, va på tok för nervös. Kommer ihåg att mamma va i stan och jag gick och kramade om henne och sen gick jag till pappa och sa hejdå innan resan. Och den lille stackarn satt kvar hemma hos mig. Han ville inte med så han låg där och väntade på mig. Va väl borta i 2 timmar eller nåt :O Dumma mig!
 
Nu när vi ses kommer jag vara annorlunda. Kommer vara mig själv. Alltså glad och pratig. Känner att jag kan vara mig själv nu. Får se hur detta slutar då... Om det blir flopp som vanligt eller om det är rätt. Tror aldrig att denna kille skulle göra något för att såra mig. Vi har ju liksom "känt" varandra i 3 år snart. Vi har ju alltid haft känslor för varandra. Bara att det inte blivit något mer steg. Vi sitter fast på det första steget. Men får se hur det känns denna gång, Vem vet då kanske det blir en flytt till de småländska skogarna efter sommaren ;)
 
Sen längtar jag något oerhört tills på Söndag. Då ska jag träffa min nya fina vän som jag skrivit om. Fy va nervös jag är ^^ Men tror det kommer flyta på bra när vi väl ses. Känns ju som vi känt varandra så mycket längre än vad vi egentligen gjort. SKa bli så skönt att kunna prata med varandra på riktigt. Ne tror jag har en vän för livet där! :D Saknar dig min kära vän! VA beredd på en stor jävla kram!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0