Hello!

Hej!

Ah som sagt min data har typ lagt av och därmed blir det mindre inlägg... Det är så segt att skriva på mobilen. Men jag gör det idag. Jag lever och mår okej! Träningsvärk som satan men det är väl bara bra. Kan typ inte gå normalt för att det gör så ont i lår och vader. Haha! Ne ikväll ska jag jobba. Ställde klockan på 11 men vaknar 07.30 av sms... Men men bra att komma upp skapligt? Blir så trött på människor! Fattar inte hur vissa tänker och ah det kommer jag nog aldrig göra... Men att vissa bara vill såra förstår jag inte?! Att vissa bara är sjukt egoistiska och bara tänker på dom själva. Visst ska man tänka på sig själv men hallå?! Ne energitjuvar är det sista jag behöver i mitt liv! Bort med er.

Annars då? Hmm är sjukt hungrig men tänkte ta en promenad nu innan jag äter. Blir nog ingen överdrivet lång eftersom vädret är såå sjukt tråkigt! Men när jag kommer hem ska jag fixa en good frukost och glo på tv. Åh längtar tills jag är hemma igen!

Ne vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Älskar mina vänner som är så Goa och får mig på bra humör <3

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0