Löning!

Hejsan!
 
God morgon god morgon, tralalalalaaa! Eller inte... Fast är rätt pigg faktiskt. Men ska försöka lägga mig en stund till eftersom jag ska jobba kväll. Annars ah, det är löning idag! Nice ;) Ska väl betala räkningar idag och imorgon åker jag och Olivia till Norrköping, vi ska shoppa proteinpulver och kanske lite annat smått och gott :D Hmm ja vad ska jag skriva om nu då? Öhm klippte lugg igår! Så nu har jag pannlugg igen, ÄLSKAR DET! Sen så va Olivia och jag på gymmet 2 ggr igår. Först på morgonen och då körde jag armar/axlar sen på kvällen då körde vi mage/rygg. Såå härlig dag igår. Kände mig snygg och stark ;) Idag känner jag mig hhmm inte lika snygg. Sitter med håret uppsatt i en bulle och luggen står typ rakt upp. På mig har jag ett par pyjamasshorts, min kk-joggen tröja som är skrikorange och över det har jag min blåa morgonrock med mörkblå hjärtan. HAHAH snygg tjej va? Ehm njaaa!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0