Närhet!

Hej!
 
Sitter och kollar på top model. Inget jag följer direkt men det är det enda som är liiiite bra denna tid. Ja jag somnade vid 16-17 tiden och vakna 20.12... FAN! Men finns ingen energi kvar i kroppen. Blir så ledsen! Men ska köpa vitaminer och saker så det blir ordning på denna kropp någon gång. Snart är jag på top igen ;) WOHOO!
 
Ja sen kände jag idag att jag va så himla ensam. Börjar bli så van vid att vara ensam. Kommer jag kunna leva med någon? Och kommer någon kunna leva med mig? Tjejen som vill ha kontroll... Kommer jag hitta någon? HAha va mycket tankar det finns i denna lilla hjärna. Lite tråkigt att va ensam. Saknar att pussas och kramas nu faktiskt :) Pussas med någon man får fjärilar i magen av :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Heey this is me today! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

I feeling the same as you! :( Så tråkigt att bo ensam!

Svar: Stackars oss! :(
Sofia Nyberg

2013-03-26 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0