Segt!

Hej!
 
07.20 ringde mitt alarm. Trött som satan men blev pigg rätt snabbt! På med kläder och i med frukost. Sen aah fixade jag med en grej. När jag kom hem så kände jag mig bara heöt slut i huvudet. Satt vid datan en stund sen la jag mig en "stund". Den stunden blev 4 timmars sömn. Dumma mig, men tror jag behövde det! Fast känner mig lika trött och har lite huvudvärk :/ Nu sitter jag här och fått lite mat i magen, plus lite glass. Glass tillhör ju när det är sånt här väder. Hahha eller så är det en ursäkt till att få äta lite glass.
 
Ikväll står det zumba på schemat. Wihuuu! Sen aah vet jag inte vad som händer. Och inte vet jag om han kommer i helgen heller. Lite svår att tyda ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0