Smile!

Heeej!
 
Som jag skrivit tidigare så kan jag inte skriva lika ofta längre. HAr tappar lusten av olika anledningar och vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller.
 

Igår eller idag, vet inte hur jag ska säga. Men va vaken till kl 6 imorse i alla fall ^^ Kan ni gissa varför? Joo jag pratade ju förståss med sötnosen. Kan inte slita mig från att prata med honom. Han säger så fina saker till mig. Känns verkligen som om han menar det. Blir så glad av att skriva med honom. Ler hela tiden! Fösöker verkligen få honom att komma hit i helgen. Men förstår honom också, det är dyrt att åka. Det blir liksom 40 min fram och tillbaka.
 
Gick upp kl 10 och börja städa lägenheten och bakade scones. Klockan 12 kom min kära Simone till mig :) Åhhh vad jag saknat denna kvinna. Vi va bästa vänner under högstadiet/gymnasiet. Så fin och klok! Så vi har pratat om allt mellan himmel och jord och ätit scones. Sen va va både tvugna att gå till jobbet. Det har faktiskt rullat på bra och timmarna gick snabbt. TUUUR! Inte lätt att jobba på 2 timmars sömn. Men får skylla mig själv, fast helt klart värt det ;)
 
Nu har jag stoppat i mig en scones och druckit lite funlight! Har ni inte smakat den med smak av jordgubb och vattenmelon så GÖR DET! Den är supergod, och den är perfekt att blanda med kvarg eller turkisk yoghurt! Ett tips ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Simone och jag 2010 ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0