Spin of hope!

Hejsan!
 
Sitter och bloggar från nya datorn. Den är sååå fin men fattar mig inte på den till 100%. HAHA! Öhm idag har jag varit och spinnat på gymmet till förmån för barncancerfonden. Sååå himla härligt spinnpass! Tyvärr fick Olivia astmaanfall :( Så hemskt! Har ju också astma så förstår henne. Men för mig gick det bättre än någonsin att spinna. Gud vad jag saknat det. Kan lova att jag ska börja spinna mera. Sen stannade vi och fika på gymmet, mysigt som tusan! Sen åkte jag och Olivia och köpte löparskor till henne. Hon köpte dom jag har spanat på, åååh! JAg köpte ju nya löparskor förra veckan och jag tycker om dom men dom gör lite ont. Men jag har lite speciella fötter så dom måste forma sig och det tar ju ett tag. Sen åkte vi tillbaka till gymmet igen. Köpte ett nytt läppbalsam. Det är gjort på aloe vera och ska tydligen vara kanonbra ;) upp till bevis! Om 28 dagar kommer jag ha fina och icke torra läppar sa dom.
 
Ja sen har jag bara suttit hemma... KUUL! Somnade typ 30 min också. Nu sitter jag här och kollar på fångarna på fortet. Vet inte om det är VAAARING Sofia 10 år eller VAAARNING Sofia 70 år xD Men det blir inte bättre än såhär. HAH! Love it....NOT! Ne imorgon ringer klockan 05.20, jobba heeela dagen. Sen blir det träning om jag orkar. Har ingen ork längre. Har brist på massa saker, vitaminer, järn och ah massa sånt där! Men ska köpa massa saker som jag behöver nu när lönen kommer så jag mår bra igen. Naglarna går sönder, tröttheten kan så till när som helst, håret är sjukt slitet och min hy är dålig. Kroppen skriker på hjälp.
 
Kör en liten bildbomb från min instagram :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
Brorsan har bakat! Så god och fin!
 
Lillebror <3
 
Körde en utmaning på facebook. för varje som gillade min status så skulle jag göra
5 squats. Japp det slutade med 210 squats xD Men dom är gjorda! Delade upp dom
på 2 dagar. Nu jävlar ska jag tagga till igen. Eftersom jag blir så trött ibland så orkar
jag inte träna lika mycket och hårt som förut. Men nu ska jag igång igen. Tänkte att
en liten utmaning skulle tagga till mig lite och det gjorde det :D Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0