Stronger!

Hejsan! Visst är det tråkigt att jag inte skriver? Vet inte vart jag ska börja. Kan inte skriva vad jag håller på med riktigt men det känns bra. Kan säga att jag bygger upp mig själv och jag kan inte laga sprickorna helt, men jag tejpar ihop det i alla fall. Känner mig stark men ändå fundersam. Ah nog om det. Ska bort med alla energitjuvar ur mitt liv och dra fram guldkornen :) Hoppas verkligen mina älskade vänner känner att jag älskar dom. Jag är väldigt noga med att få dom att känna sig älskade, eller jag hoppas att dom märker det. Vill lägga så mycket energi på dom jag älskar så jag glömmer mig själv. Men jag jobbar med det nu. Och jag hoppas så mycket att mina vänner fortfarande känner att jag älskar dom så mycket, fast jag måste lägga mer energi på mig. Tror det här kommer bli så bra. Det här med att jag saknar pojkvän och kärlek. Det ska jag nog lägga på hyllan ett tag. Har trott jag mått bra men vet ni vad?! JAg har kommit på att jag har mer tunga saker i min ryggsäck än vad jag trott. Måste tänka på mig själv innan jag kan vara tillsammans med någon. Ska älska mig själv först! Min data har fått nåt spel och segar som fan! Därför jag inte skriver så mycket heller. Hoppas inte det är virus :( Åhhh! PussPuss /Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0