Träning/Vänskap!

Hej!
 
Wohoo zumbaaa! Skakade rumpa med Sandra idag ;) Vi va bara 5 stycken på passet, men va kul ändå. Jag kände mig lite busig idag så jag stod och muppade mig. Sen drog vi förbi ICA innan vi gick hem. Köpte med mig några celsius. Såna där som man ska träna innan/under träning för att förbränna mer. Sist jag drack sån så fick jag hjärtklappning, så har inte vågat testa mer efter det men vafaaan! Tog en på vägen hem bara för att testa. Känner ingen hjärtklappning men skakar som tusan. Köpte med mig lite vindruvor också så ska sitta och mumsa på det. KOmmer nog inte kunna somna på ett bra tag eftersom jag tog en lång tupplur på dagen...
 
Imorgon är det underbara Fredag och jag vet inte vad som sker. Eller joo på dagen ska jag och Sandra åka och panta/slänga burkar och flaskor. Något jag dragit ut på kan jag lova!! Står säkert 10 påsar i hallen... Men blir ju så när man inte har bil eller någon återvinningsgrej i närheten.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0