Tuff dag!

Hej!
 
Gick upp kl 8, wohoo klarvaken tjej! VA skönt då har man hela dagen på sig att göra saker. Kl halv tio toksomnade jag och vaknade vid kl 11. Gick upp och åt lite sen somnade jag igen. Fan hatar detta. Kroppen är på nåt off-läge. Men men iväg till jobbet och kände hur kroppen bara sa ifrån. Men det gick rätt bra på jobbet. Men ännu en gång ser en kollega att jag inte mår okej. Fan hatar att det syns, ändå försöker jag dölja det. Hon frågade hur det va mig och jag bara bryter ihop. Tårarna kommer och ögon och hals bränner. Sällskapade med en annan kollega som skulle åt samma håll som mig när jag gick hem. Hörde knappt vad hon sa, kändes bara bra att inte gå hem ensam i mörkret. Vill inte vara ensam längre, mår inte bra av det! Imorgon ska jag i alla fall från stan ett tag. Så skönt!
 
Nej nu har jag kokat i ordning lite mannagrynsgröt faktiskt! Så hungrig.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Kul tjej... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0