Tuff dag!

Hej!
 
Asså igår, trodde jag skulle avlida! xD Vaknade kl halv fyra och skulle upp 05.20. Ah bara där så kan ni ju tänka er att dagen började dåligt. Tröttare än tröttast hoppar jag upp på cykeln och åker till jobbet. Dagen gick halvsnabbt men va såå slut i både kropp och knopp. Sen va jobbdagen slut, puuuh! Hem och la mig på soffan. 2 timmar senare, oj jag somnade... Det va omöjligt att ens kunna hålla ögonen öppna. Skrev till Olivia att jag hade vaknat men va inte alls redo för gymmet på ett tag. Tog väl nästan 45 min innan jag ens kunde ställa mig upp. Packar träningsväskan. Skriver till min granne Jenny och frågar om hon vill med till gymmet. Så vi 3 drog till gymmet. Meeen kunde inte träna det jag ville träna. Det värsta jag vet på gymmet är när någon sitter och glor. Hallå håll koll på dig själv istället. Så ville köra armar men det gick inte. Jag körde ben istället. Gick ju bra det men men aah... Sen va det bara hem och fixa nåt att äta. Va dödstrött men gick det att sova när jag la mig? Ne då kunde jag inte slappna av :( Så vid kl 2 -3 somnade jag. Vaknar tjugo i sju av något men somnar om. Så gick jag upp för typ 45 min sedan. Helt slut men somnar jag om igen så vaknar jag säkert för sent och så blir jag sur.
 
Idag måste jag städa i mitt lilla hem, sen måste jag boka tvättid! Fan va tråkigt asså... Hoppas ni får en underbar dag!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0