Ut på äventyr!

Hej!
 
JApp nu ska jag ut på äventyr :D Eller njaa ska åka till Stockholm och hälsa på syrran!  Äntligen blir det av. Vi har pratat om det länge, sen är hon faktiskt gravid och jag har inte ens sett magen. Sist jag träffa henne va i Oktober tror jag. Vet inte vad vi ska hitta på faktiskt. Men jag hoppas på att vi ska glida lite på stan för jag behöver en ny salva för min dumma hy... Åhhhhhhh! Aja!
 
Igår skulle jag och Sandra "festa" lite. Men det slutade med myskväll och jag låg nerbäddad i sängen med ryggvärk :/ Fick flipp i skallen när Sandras kille Marcus kom. AHHAHA! Sandra brukar säga att Marcus och jag är precis likadana fast han är kille. Vi har liksom helt sjuk humor som ingen förstår sig på. Så att vara övertrött och skoja med Marcus kan sluta hur som helst xD Fyfan asså! HAHA! HAde i alla fall en fin dag igår.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Va på restaurang med en del av familjen annorlunda ;)
 

Dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0