Välkommen Lördag!

Hejsan!
 
Sitter med MTV på och väntar på att tiden ska gå. Vaknade kl 7 och va superpigg. Kul när alarmet stod på halv nio. Men men så kan det va. Är ivrig för att min lillebror ska komma och äta frukost med mig :D Hatar att äta själv så det ska bli så kul att få äta med någon. Har drömt massa konstiga drömmar igen. Har drömt att jag haft jättejobbig astma. FYFAN fick ingen luft i sömnen och när jag vaknade drog jag ett DJUUUPT andetag. Yeey jag kunde andas! HAde lite astma så gock och tog lite medicin men sen va det lugnt. Konstigt det där.
 
Är bjuden på lunch hemma hos pappa så ska åka dit men Challe sen. Ikväll ska jag va med brudarna, men vetefan vad vi ska göra... Åhh allt va ju planerat men så blev det inte så :( FAN! Blir så trött... Nej vet ni vad, nu vill jag bort härifrån :(
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0