Vändning!

Hejsan!
 
Åhh fan tusan nedrans! Mitt humör kan verkligen vända snabbt... Va hur glad som helst idag, och nu sitter jag här och är jättenere :( Satt och kollade bilder och insåg verkligen att jag gått upp massor. Fan jag som nästan va nöjd i somras. Trött jag blir på mig själv. Får liksom börja om. Har ett tryck mot bröstet och kan inte svälja ordentligt för jag har världens klump i halsen. Gud usch nej! Tårarna rinner. Det är så mycket jobbiga känslor och tankar i mitt huvud just nu. KAn vara hur glad som helst ena sekunden och andra sekunden kan jag bryta ihop totalt. Vill inte se mig i spegeln. Mår illa av mig själv. Har ju förstört mig själv!!!! Allt känns så hopplöst just nu. Men ah imorgon kan jag vara på topp. Så jobbigt att må såhär. Vad ska jag ta mig till?
 
Ska i alla fall till gymmet om ett tag! Synd att det är så mycket speglar där... Får blunda och träna!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0