Hjärta!

Hej!
 
Statan va dålig jag är på det här, eller hur?! Går ju inte att blogga från mobilen av någon anledning... Och är knappt vid datorn längre. Vet inte ens vad jag skrev om senast, glömde kolla. Haha! Ja vad ska jag skriva? Har bestämt mig för att ta en timmas promenad om dagen (minst)! Nu jävlar ska fläsket bort! Fan att jag inte började tidigare! Men inte lätt med astma och köldallergi. Har ju varit svinkallt.
 
Halva natten grät jag även hela morgonen. Grät i sömnen. Det va så mycket som kom upp :( Det här med ensamheten, svek, besvikelser och frustration. Fyfan säger jag bara! Tårarna bara rann och kudden kunde jag nästan krama ur.
 
Ja vad har jag gjort idag? Jo tagit 1,5 timmas promenad, handlat åt mig, Olivia och hennes kille, lagat mat och paj, städat, chillat, dragit ur alla lakan och ska dra på nytt snart. Får duga för denna dag!
 
Ni kan inte ana vad jobbigt det är att bo ensam... Har verkligen totalt tröttnat på det. Sitter ensam i köket med radion på och stirrar ut genom fönstret allt oftare :( Kul...! Det här med mig och killar verkar gå rätt segt! JAg är nog för speciell för dom xD Inte många som förstå sig på mig, inte ens jag. Min humor är sjuk och jag kan va lite barnslig ibland ^^ Men varför vara seriös hela tiden? Och jag är inte omogen utan har mitt barnasinne kvar :) Men kan va lika seriös. Ne men sånt är livet brukar dom väl säga? ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0