Upp igen!

Hejsan!
Igår fick jag bryta ihop lite. Både bra och dåligt. Tråkigt att få reda på att folk man litar på går bakom ryggen och är riktigt jävla falska. Men det va ju bra för då vet man ju det! Jag blir rent utav förbannad!!! Men men deras förlust inte min :)
 
Idag har jag inte gjort mycket alltså! Varit ute på promenad med Olivia. Efter det cyklade jag till pappa och blev bjuden på grillat och nu kom jag nyss hem. Snart eller senare kommer en kompis förbi :) Har massa tårta, bullar och chokladbollar att bjuda på :D Så han lär bli glad, haha!
 
Ja ne annars så sitter jag och försöker komma på vad jag vill jobba med... Fan vilket stressmoment asså :/
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0